Genesis Essentia trafi do produkcji. Będzie najdroższym autem w ofercie Hyundaia

Genesis to luksusowa marka Hyundaia, która podczas tegorocznego salonu w Nowym Jorku zaprezentowała imponujące coupé. Mowa o modelu Essentia. Jak się okazuje, trafi on do produkcji.

Essentia wygląda świetnie. Jeśli do prezencji dodamy jeszcze osiągi, sukces murowany.
Essentia wygląda świetnie. Jeśli do prezencji dodamy jeszcze osiągi, sukces murowany.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

06.09.2018 | aktual.: 14.10.2022 14:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Essentia będzie najdroższym autem, jakie kiedykolwiek wyprodukował koreański koncern. Trudno mówić też o dużym wolumenie. Liczba egzemplarzy zostanie ograniczona. Na razie nie wiadomo do ilu. Przedstawiciele Genesisa mówią jedynie o chęci zachowania wysokiego poziomu ekskluzywności, co daje do myślenia.

Koreańskie coupé wyróżnia się bardzo interesującą stylistyką nadwozia, w której królują płynne linie. Trudno odmówić temu autu urody. Wyróżni się na drodze, a przy tym powinno spodobać się każdemu. Nadwozie z włókna węglowego, elektryczny napęd - przyznacie, że jeszcze kilka lat temu nikt nie uwierzyłby, że Hyundai stworzy tak zaawansowane technicznie auto.

Co ważne, Koreańcycy obiecali, że dochowają wszelkich starań, aby ostateczna wersja produkcyjna w jak najmniejszym stopniu odstawała od konceptu, który widzicie na zdjęciach. Jedyny element, który na pewno zostanie odrzucony, są unoszone do góry drzwi. Oficjalnie mówi się o względach bezpieczeństwa, a jak jest naprawdę? To wie tylko Peter Schreyer, główny stylista odpowiedzialny za projekt Essentia.

Obraz
© mat.prasowe

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, auto trafi na rynek w 2021 roku i zapoczątkuje platformę, na której powstaną kolejne elektryczne modele Genesisa. Warto wspomnieć, że marka ma w planach jeszcze SUV-a, który zadebiutuje rok przed Essentią. Bez wątpienia obydwa modele przyczynią się do zwiększenia rozpoznawalności koreańskiej marki i poprawy jej prestiżu.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/18]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (6)