Generację wstecz – Schmidt Revolution Golf GTI (2011)
Na rynku już od dawna jest Volkswagen Golf GTI szóstej generacji, ale firma Schmidt Revolution postanowiła wrócić do starszej konstrukcji – Golfa GTI (V).
24.12.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:46
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na rynku już od dawna jest Volkswagen Golf GTI szóstej generacji, ale firma Schmidt Revolution postanowiła wrócić do starszej konstrukcji – Golfa GTI (V).
Seryjnie 200-konny silnik ma teraz o 75 KM mocy maksymalnej więcej. Wzrost udało się osiągnąć dzięki nowemu oprogramowaniu jednostki napędowej, sportowym filtrom powietrza i innemu układowi wydechowemu.
Poza tym jest to dobrze znany motor, a więc ustawiony z przodu w poprzek turbodoładowany silnik o objętości skokowej 2,0 l wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa.
Oprócz większej mocy Golf GTI ma też zmodyfikowane obniżone zawieszenie AP Racing i koła z 19-calowymi felgami ze stopów lekkich, na które założone są opony 225/35 R 19 przygotowane przez firmę Marangoni.
Zewnętrznie Golf GTI przygotowany przez Schmidt Revolution odróżnia się tylnym zderzakiem z wersji R32, natomiast w kabinie pasażerskiej zagościł system nawigacyjny firmy Kenwood.
Dane techniczne
- Typ: R4
- Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
- Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
- Objętość skokowa: 1984 cmsup3/sup
- Doładowanie: turbosprężarka
- Moc maksymalna: 275 KM
- Objętościowy wskaźnik mocy: 138,61 KM/l (seryjny – 100,81 KM/l)
- Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Hamulce i koła:
- Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 312 mm
- Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 282 mm
- Koła przednie: 19”
- Koła tylne: 19”
- Opony przednie: 225/35 R 19
- Opony tylne: 225/35 R 19
Masy i wymiary:
- Masa własna: 1336 kg
- Stosunek masy do mocy: 4,59 kg/KM (seryjny – 6,68 kg/KM)
- Długość: 4216 mm
- Szerokość: 1759 mm
- Rozstaw osi: 2578 mmblock position=\inside6724/block
Źródło: WCF