Ford Mustang (2013) obnaża się na Facebooku
Ford przygotowuje się do oficjalnej premiery odświeżonej wersji Forda Mustanga (oznaczenie modelowe w USA - 2013) na targach motoryzacyjnych w Los Angeles, które rozpoczną się w tym tygodniu. Zanim to jednak nastąpi, amerykański producent wymyślił ciekawy system publikowania teaserów.
14.11.2011 | aktual.: 12.10.2022 12:58
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ford przygotowuje się do oficjalnej premiery odświeżonej wersji Forda Mustanga (oznaczenie modelowe w USA - 2013) na targach motoryzacyjnych w Los Angeles, które rozpoczną się w tym tygodniu. Zanim to jednak nastąpi, amerykański producent wymyślił ciekawy system publikowania teaserów.
W Europie Ford Mustang jest marzeniem, które udaje się spełnić jedynie tym kierowcom będącym w stanie przełknąć koszty importu auta oraz opłaty związane z wykarmieniem mniejszych jednostek V6 oraz pięknie brzmiących V8.
W Stanach Zjednoczonych Mustang jest już ikoną, ale jego ceny nie są specjalnie wygórowane, więc za oceanem zainteresowanie tym amerykańskim symbolem wolności od Forda jest ogromne. Dlatego też producent postanowił wykorzystać potencjał portali społecznościowych przy promocji poliftingowej wersji najnowszego Mustanga.
Na Facebooku pojawił się oficjalny fanpage auta i za każdym razem, kiedy 5000 osób kliknie "Lubię to!", odsłania się kolejne zdjęcie odświeżonego auta.
Na szczęście grupa miłośników auta ze strony MustangEvolution zdobyła odsłonięte fotografie przedstawiające fragmenty nowego Mustanga. Możemy więc podziwiać atrapę chłodnicy, przedni reflektor, zestaw wskaźników oraz rewelacyjnie zapowiadające się tylne lampy, które czerwonym podświetleniem, wykonanym najprawdopodobniej z użyciem diod LED, nawiązują do pierwszej generacji modelu.
Źródło: Carscoop