Fiat 500 by Gucci i rosyjska supermodelka
Fiat wie, jak przykuć uwagę. Właśnie wypuścił na rynek limitowaną serię pięćsetki by Gucci, którą reklamuje supermodelka.
19.05.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:47
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Twarzą (i nogami) fiatowskiej kampanii reklamowej serii specjalnej Fiata 500 by Gucci jest rosyjska topmodelka Natalia Siergiejewna Polewszczikowa, w świecie mody znana lepiej jako Nataly Poly. Nasza piękna wschodnia sąsiadka uroczo i seksownie wyszła na zdjęciach reklamujących fiatowskiego malucha, a już niedługo świat obiegną kolejne zdjęcia i spot reklamowy.
A teraz trochę o samochodzie. Fiat 500 by Gucci po raz pierwszy został pokazany w marcu w Genewie. Samochód powstał, by uczcić 150-lecie włoskiego zjednoczenia oraz 90. urodziny marki Gucci. Do sprzedaży we Włoszech auto trafiło 1 kwietnia, a jego bazowa cena wynosi 17 tys. euro. Już niedługo, 1 czerwca, Fiat rozpocznie sprzedaż tej wersji pięćsetki w całej Europie. Seria limitowana dostępna będzie do końca tego roku.
Fiat 500 by Gucci oczywiście nie przeszedł żadnych zmian technologicznych czy silnikowych. Zmodyfikowano tylko jego wnętrze i kolory. Dostępne są dwie wersje - czarne nadwozie z chromowanymi detalami łączy się z czarno-białym wnętrzem, a nadwozie w kolorze białym występuje w połączeniu z satynowymi dodatkami i wnętrzem w melanżu kości słoniowej i czerni. Oczywiście nietrudno znaleźć sporo elementów sygnowanych logo Gucciego.
Źródło: Carscoop