Fiat 500 Abarth - niegrzeczna reklama dla USA [wideo]
Niedawno pisaliśmy o problemach Fiata 500 na amerykańskim rynku. Naszą uwagę przykuło to, że jest on promowany za oceanem głównie jako auto dla pań, za sprawą reklamy z Jennifer Lopez. Przyszedł czas na zainteresowanie nim panów.
17.11.2011 | aktual.: 12.10.2022 12:58
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Niedawno pisaliśmy o problemach Fiata 500 na amerykańskim rynku. Naszą uwagę przykuło to, że jest on promowany za oceanem głównie jako auto dla pań, za sprawą reklamy z Jennifer Lopez. Przyszedł czas na zainteresowanie nim panów.
Reklama przedstawiona podczas targów samochodowych w Los Angeles pokazuje Fiata 500 Abarth jako małe, ale bardzo zadziorne auto. By przyciągnąć uwagę mężczyzn, włoski producent w spocie reklamowym nie tylko prezentuje znakomity samochód, ale również uwodzi z drobną pomocą pięknej kobiety. Czy taka zachęta pomoże Fiatowi zwiększyć sprzedaż swojego miejskiego malucha?
Źródło: Carscoop