Ferrari 458 Italia Spyder ze składanym hardtopem?
Prędzej czy później to musiało nastąpić, Ferrari przygotowuje powoli Italię ze zdejmowanym dachem. Czy będzie to wersja targa? Nie! Miękki brezentowy dach? Nie! Według wstępnych informacji Włosi przygotowują hardtopa, który ma się jednak delikatnie wyróżniać.
19.07.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:03
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Prędzej czy później to musiało nastąpić, Ferrari przygotowuje powoli Italię ze zdejmowanym dachem. Czy będzie to wersja targa? Nie! Miękki brezentowy dach? Nie! Według wstępnych informacji Włosi przygotowują hardtopa, który ma się jednak delikatnie wyróżniać.
Dzisiaj w sieci pojawiły się informacje dotyczące następcy modelu F430 Spyder, czyli Ferrari 458 Italia ze zdejmowanym dachem. Standardowa Italia z nadwoziem typu coupe jest zupełnie innym autem, w porównaniu z poprzednikiem, czyli F430.
Ferrari Superamerica 45
Tutaj również jest tylny napęd, a za plecami kierowcy pracuje mocne V8, jednak Italia jest nieco bardziej szalona. Setki przycisków poupychane na kierownicy, przednie wloty powietrza, które zmieniają swój kształt pod wpływem opływającego powietrza, skrzela obok przednich reflektorów oraz trzy końcówki układu wydechowego.
Więc dach również powinien być składany w niekonwencjonalny sposób. Na myśl od razu przychodzi mechanizm zastosowany w modelu Superamerica 45, jednak to nie o niego chodzi. WorldCarFans twierdzi, że Italia będzie wyposażona w hardtop, zupełnie jak Califormia.
Ferrari California dropping its top
Autoblog z kolei sugeruje niekonwencjonalne rozwiązanie. Łącząc te dwa pomysły można dojść do wniosku, iż dach 458 może być sztywny, ale składany za tylnymi fotelami, zupełnie tak jak trzeba to było robić w F355 Targa. Więcej szczegółów poznamy zapewne niebawem.