Czy nowe Clio wygra z Peugeotem 207?

Segment A i B zdobywa coraz większą popularność, głównie z powodu całego tego ekonomicznego bałaganu, który zmusza ludzi do kupowania małolitrażowych, ekonomicznych i ekologicznych aut. Właśnie dlatego Renault pokłada wielkie nadzieje w swym nowym Clio, wprowadzonym specjalnie by konkurować z Peugeotem 207 na największych rynkach Europy.

renault-clio
renault-clio
Szymon Chołys

05.05.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Segment A i B zdobywa coraz większą popularność, głównie z powodu całego tego ekonomicznego bałaganu, który zmusza ludzi do kupowania małolitrażowych, ekonomicznych i ekologicznych aut. Właśnie dlatego Renault pokłada wielkie nadzieje w swym nowym Clio, wprowadzonym specjalnie by konkurować z Peugeotem 207 na największych rynkach Europy.

Nowa generacja hatchbacka Renault jest modelem świetnie wyposażonym, posiadającym masę zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych ulepszeń. Najatrakcyjniejsze wciąż wydaje się wyposażenie, które zawiera w sobie zamek na pilota, nawigację TomTom, a także poduszki powietrzne i inne systemy bezpieczeństwa.

Producent oficjalnie potwierdza, że zamierza dopuścić do sprzedaży od 20 do 30 procent Clio wyposażonych w nawigację.

Peugeot był liderem segmentu B w 2008 roku z 368.463 sprzedanymi egzemplarzami 207. Opel/Vauxhall Corsa uplasował się na drugim miejscu z liczbą 365,458 sprzedanych aut. Natomiast Renault Clio było dopiero trzecie z wynikiem 346,699. Jak będzie tym razem? Czy Francuzowi uda się pokonać Francuza?

Źródło: autoevolution

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)