BMW X3 18d dla rozsądnych
Kryzys? Może po prostu rozsądek? Trudno powiedzieć co spowodowało, że marka, która wciska do limuzyn potężne V12 zdecydowała się wprowadzić na rynek najsłabszą odmianę silnikową SUVa X3. Rozsądek wydaje się być jednak doskonałym usprawiedliwieniem. 18d spala na sto kilometrów zaledwie 6.2-litra oleju napędowego.
11.04.2009 | aktual.: 10.10.2022 18:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kryzys? Może po prostu rozsądek? Trudno powiedzieć co spowodowało, że marka, która wciska do limuzyn potężne V12 zdecydowała się wprowadzić na rynek najsłabszą odmianę silnikową SUVa X3. Rozsądek wydaje się być jednak doskonałym usprawiedliwieniem. 18d spala na sto kilometrów zaledwie 6.2-litra oleju napędowego.
Czego oczekuje potencjalny nabywca BMW X3? Właściwości jezdnych na bezdrożach - nie. Dynamicznej jednostki napędowej - nie. Większość osób i tak nie wyjeżdża X3 poza drogę, kupcom tego auta chodzi o pewnego rodzaju wygodę. W mieście więcej widać, siedzi się wyżej. Komfort podróżowania, uniwersalność i odporność na nasze drogi - to cechuje małe SUVy.
Z myślą o takich klientach niemiecki producent postanowił wprowadzić na rynek auto wyposażone w dwulitrowy silnik diesla, który produkuje 143 konie mechaniczne i 350Nm momentu obrotowego. Komu 10.3-sekundy do setki i 195 kilometrów na godzinę nie wystarcza, może wybrać mocniejszą odmianę 20d. Najsłabszy SUV spala 6.2-litra paliwa, dzięki temu jego zasięg na jednym baku zwiększył się do około 650-700 kilometrów.
Do sprzedaży na rynku europejskim X3 18d trafi już w kwietniu tego roku, ciekawa propozycja dla wszystkich.[block position="inside"]10133[/block]
Źródło: worldcarfans.com