2014 Honda Jazz/Fit Shuttle – stara i nowa

Honda pokazała model Jazz/Fit Shuttle po delikatnym faceliftingu. Wersja MPV auta nadal oparta jest na poprzedniej generacji samochodu, mimo że nowa Jazz/Fit debiutowała w zeszłym miesiącu.

2014 Honda Jazz/Fit Shuttle
2014 Honda Jazz/Fit Shuttle
Piotr Ślusarczyk

25.08.2013 | aktual.: 08.10.2022 13:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Honda pokazała model Jazz/Fit Shuttle po delikatnym faceliftingu. Wersja MPV auta nadal oparta jest na poprzedniej generacji samochodu, mimo że nowa Jazz/Fit debiutowała w zeszłym miesiącu.

W stosunku do modelu sprzed liftingu zewnętrznie zmienił się przedni zderzak oraz grill. Na liście opcji samochodu pojawiły się nowe wzory aluminiowych felg oraz kołpaków w przypadku pozostania przy felgach stalowych.

Nowa Honda Jazz/Fit Shuttle nadal może posiadać jedno z dwóch źródeł napędu - 1,5-litrowy silnik i-VTEC o mocy 121KM lub hybrydowy zespół złożony z silnika spalinowego o pojemności 1,3 l oraz 14-konnego elektrycznego pomocnika. Wersja spalinowa oraz hybrydowa wyposażone są w bezstopniowe przekładnie CVT (oprócz wersji spalinowej z napędem 4WD, która posiada 5-biegową skrzynię manualną).

2014 Honda Jazz/Fit Shuttle
2014 Honda Jazz/Fit Shuttle

Nowość w odświeżonej Jazz/Fit Shuttle to poziom wyposażenia Smart Selection dla wersji hybrydowej. Dodaje on podgrzewane przednie siedzenia, częściowo skórzaną tapicerkę z pomarańczowymi przeszyciami i skórzaną kierownicę oraz drążek zmiany biegów. Cennik odświeżonego auta rozpoczyna się w Japonii od 1,64 mln jenów (ok. 52 000 zł).

  • 2014 Honda Jazz/Fit Shuttle
  • Slider item
  • Slider item
  • 2014 Honda Jazz/Fit Shuttle
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/13] 2014 Honda Jazz/Fit Shuttle

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (5)