11 nowych modeli rozbitych przez Euro NCAP
Euro NCAP rozbiło 11 nowych modeli aut. Znalazło się wśród nich kilka wyjątkowo interesujących samochodów, w tym Maserati Ghibli. W najnowszej serii testów zaskakująca jest również liczba aut, którym nie udało się zdobyć 5 gwiazdek.
27.11.2013 | aktual.: 20.10.2022 22:22
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 88%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 84%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Euro NCAP | Mitsubishi Outlander PHEV | 2013 | Crash test
Euro NCAP | Mitsubishi Outlander PHEV | 2013 | ESC test
[u]Mercedes-Benz Citan Kombi[/u]
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 79%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 56%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%
Euro NCAP | Mercedes-Benz Citan | 2013 | Crash test
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 79%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 74%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 32%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 57%
Euro NCAP | VW T5 | 2013 | Crash test
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 58%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%
Euro NCAP | Nissan Note | 2013 | Crash test
Euro NCAP | Nissan Note | 2013 | ESC test
[u]Maserati Ghibli[/u]
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 95%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 79%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 74%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Safety is not a Luxury - The Maserati Ghibli undergoing Euro NCAP's crash tests
Euro NCAP | Maserati Ghibli | 2013 | Crash test
Euro NCAP | Maserati Ghibli | 2013 | ESC test
[u]Ford EcoSport[/u]
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 77%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 58%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%
Euro NCAP | Ford Ecosport | 2013 | Crash test
Euro NCAP | Ford Ecosport | 2013 | ESC test
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 86%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Euro NCAP | Mazda 3 | 2013 | Crash test
Euro NCAP | Mazda 3 | 2013 | ESC test
[u]Infiniti Q50[/u]
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Euro NCAP | Infiniti Q50 | 2013 | Crash test
Euro NCAP | Infiniti Q50 | 2013 | ESC test
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 79%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Euro NCAP | Peugeot 308 | 2013 | Crash test
Euro NCAP | Peugeot 308 | 2013 | ESC test
[u]Ford Tourneo Connect[/u]
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 62%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%
Euro NCAP | Ford Tourneo Connect | 2013 | Crash test
Euro NCAP | Ford Tourneo Connect | 2013 | ESC test
[u]BMW i3[/u]
Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%
Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%
Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 57%
Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%