Użyj wyobraźni - rewelacyjna polska kampania społeczna!

Kampanie społeczne "uświadamiające" ludzi o zagrożeniach są niezwykle ważne. W Internecie natknąłem się na rewelacyjną, a co najważniejsze polską akcję - Użyj wyobraźni, której nowy spot reklamowany jest hasłem "Ofiary wypadków nie mogą cię ostrzec".

kampania
kampania
Bartosz Pokrzywiński

10.11.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kampanie społeczne "uświadamiające" ludzi o zagrożeniach są niezwykle ważne. W Internecie natknąłem się na rewelacyjną, a co najważniejsze polską akcję - Użyj wyobraźni, której nowy spot reklamowany jest hasłem "Ofiary wypadków nie mogą cię ostrzec".

Zaszokować żeby dotrzeć - to chyba najlepszy i najbardziej skuteczny sposób na spoty kampanii społecznych. Poniżej przedstawiamy fantastyczny, szokujący, ale co najważniejsze skłaniający do refleksji film promujący kampanię Użyj wyobraźni.

*Użyj Wyobraźni to ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest zwrócenie uwagi na najbardziej niebezpieczne zachowania na drogach. Liczymy na to, że dzięki tej kampanii zwiększy się świadomość kierowców, co w dużym stopniu pozwoli wyeliminować niepotrzebne ryzyko i brawurę. Bezpieczeństwo na drodze zależy przecież od zachowania każdego z nas. Wystarczy tylko użyć wyobraźni.

Użyj Wyobraźni "Ofiary wypadków nie mogą cię ostrzec"

Komentarz jest chyba zbędny - dociera do odbiorcy?

Więcej informacji na www.uzyjwyobrazni.pl *

Komentarze (0)