Użyj wyobraźni - rewelacyjna polska kampania społeczna!
Kampanie społeczne "uświadamiające" ludzi o zagrożeniach są niezwykle ważne. W Internecie natknąłem się na rewelacyjną, a co najważniejsze polską akcję - Użyj wyobraźni, której nowy spot reklamowany jest hasłem "Ofiary wypadków nie mogą cię ostrzec".
10.11.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kampanie społeczne "uświadamiające" ludzi o zagrożeniach są niezwykle ważne. W Internecie natknąłem się na rewelacyjną, a co najważniejsze polską akcję - Użyj wyobraźni, której nowy spot reklamowany jest hasłem "Ofiary wypadków nie mogą cię ostrzec".
Zaszokować żeby dotrzeć - to chyba najlepszy i najbardziej skuteczny sposób na spoty kampanii społecznych. Poniżej przedstawiamy fantastyczny, szokujący, ale co najważniejsze skłaniający do refleksji film promujący kampanię Użyj wyobraźni.
*Użyj Wyobraźni to ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest zwrócenie uwagi na najbardziej niebezpieczne zachowania na drogach. Liczymy na to, że dzięki tej kampanii zwiększy się świadomość kierowców, co w dużym stopniu pozwoli wyeliminować niepotrzebne ryzyko i brawurę. Bezpieczeństwo na drodze zależy przecież od zachowania każdego z nas. Wystarczy tylko użyć wyobraźni.
Użyj Wyobraźni "Ofiary wypadków nie mogą cię ostrzec"
Komentarz jest chyba zbędny - dociera do odbiorcy?
Więcej informacji na www.uzyjwyobrazni.pl *