Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę!
Mitsubishi wprowadziło na rynek specjalną odmianę modelu L200 o nazwie Stark. Prócz innego wyglądu, klient może zdecydować się na wyposażenie podnoszące dzielność terenową tego samochodu. O jakie dodatki chodzi? Tego dowiecie się z naszego filmu.
24.11.2021 | aktual.: 30.09.2022 15:28
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Mitsubishi L200 - test wideo
Myśląc o samochodzie terenowym rzadko mamy przed oczami pickupa, ale jeżeli chcemy mieć samochód użytkowy, który pozwoli nam jeszcze dalej odjechać od asfaltu, to limitowana odmiana Stark będzie dobrym wyborem dla osób, które chcą otrzymać gotowy produkt o lepszych właściwościach terenowych i nie bawić się w modyfikacje we własnym zakresie.
Na pierwszy rzut oka widać, że samochód jest lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach i wyróżnia się wyglądem. Podstawowy pakiet obejmuje głównie dodatki wizualne, jednak w konfiguratorze nie brakuje opcji podnoszących dzielność tego samochodu poza asfaltem. Mowa tutaj o terenowych oponach, dodatkowej blokadzie przedniego dyferencjału oraz wyciągarce. Producent oferuje też pakiet podnoszący moc oraz moment obrotowy silnika.
Decydując się na te wszystkie usprawnienia i dodatki zostawimy w salonie sporą sumę i z pewnością moglibyśmy trochę oszczędzić, decydując się na doposażanie tego auta we własnym zakresie, natomiast są osoby, które chcą kupić już gotowy produkt spełniający ich oczekiwania, godząc się na wyższą cenę.