Klub piłkarski jest jak Suzuki. Kolejna umowa sponsorska japońskiej marki
- Ten klub jest podobny do nas - stwierdził podczas konferencji prasowej pod Kielcami prezes Suzuki Motor Poland, tłumacząc dlaczego akurat z klubem Korona Kielce podpisali kontrakt sponsorski.
10.01.2018 | aktual.: 01.10.2022 19:18
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W ramach podpisanej 10 stycznia umowy sponsorskiej pomiędzy klubem piłkarskim Korona Kielce a Suzuki Motor Poland, importer japońskich aut dostarczy flotę crossoverów SX4 S-Cross i Vitara, które mają być wyrazem wszechstronnego zaangażowania marki w aktywność sportową w Polsce. Wystarczy wspomnieć, że marka Suzuki jest już od lat widoczna zarówno w boksie, jak i piłce ręcznej, siatkówce czy koszykówce.
Prezes zarządu Suzuki - Piotr Dulnik - pochodzi z Kielc, co z pewnością jest jednym z powodów podpisania kontraktu właśnie z tą drużyną. Natomiast zwrócił uwagę, że obie organizacje są do siebie podobne. Grająca w Ekstraklasie Korona Kielce to jedna z lepiej rokujących drużyn, która stawia sobie ambitne, ale realne cele. Na ten sezon mieli być w pierwszej ósemce, a są na siódmym miejscu.
Marka Suzuki nie ma jeszcze tak silnej pozycji na rynku samochodów jak inne, ale też patrzy w przyszłość z optymizmem, stawia realne cele i konsekwentnie do nich dąży, osiągając coraz lepsze wyniki sprzedażowe, głównie dzięki gamie crossoverów.
Krzysztof Zając, prezes zarządu Korony nie chciał zdradzić podczas spotkania z dziennikarzami szczegółów kontraktu, a nawet czasu jego trwania, ale przedstawiciele Suzuki zapewnili, że nie jest to krótkoterminowa umowa i na pewno będzie kontynuowana w następnym sezonie.
Zgodnie z umową piłkarze będą występowali już od najbliższego meczu w koszulkach w kolorze żółtym z logo Suzuki pod numerem, a samochody, które otrzymają, zostaną charakterystycznie oklejone, z dużym logo klubu na tylnych drzwiach i grafiką piłki na tylnym błotniku.