Racing. Not posing, czyli Porsche z jajem [wideo]
Nie tak dawno w telewizji non-stop leciała seria reklam pewnego piwa, z motywem przewodnim "prawie jak...". Zawsze wywoływały one uśmiech na mojej twarzy, podobnie jest z nowym filmem od Porsche.
11.01.2010 | aktual.: 02.10.2022 19:48
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nie tak dawno w telewizji non-stop leciała seria reklam pewnego piwa, z motywem przewodnim "prawie jak...". Zawsze wywoływały one uśmiech na mojej twarzy, podobnie jest z nowym filmem od Porsche.
Porsche, podobnie zresztą jak Volkswagen, potrafi robić dobre filmy reklamowe. Pamiętacie wyjące Cayenne albo małego chłopca odwiedzającego salon samochodowy?
Tym razem jednak mamy coś bardziej wesołego. Wideo trwające półtorej minuty jest zlepkiem ważniejszych momentów w historii niemieckiej marki związanej ze sportami motorowymi.
Najbardziej spodobało mi się chyba "Our idea of paparazzi".
Jedyne zastrzeżenia mam do samego pomysłu pokazania Porsche jako marki, dla której najważniejsze były osiągi, a nie "pozowanie". Co w takim razie mamy myśleć o Cayenne i Panamerze?
Poniżej dwa spoty, o których wspominałem wcześniej. Wyjące auta i wizyta w salonie samochodowym.