PPI Audi R8 V10 Spyder - ostry pająk
Firma tuningowa PPI Speed Design GmbH opublikowała informacje dotyczące programu modyfikacji Audi R8 Spyder z jednostką napędową V10. Niemiecki tuner przygotował bardzo charakterystyczny zestaw zmian stylistycznych, nie zapominając także o osiągach dwumiejscowego Audi.
16.08.2013 | aktual.: 08.10.2022 08:37
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Firma tuningowa PPI Speed Design GmbH opublikowała informacje dotyczące programu modyfikacji Audi R8 Spyder z jednostką napędową V10. Niemiecki tuner przygotował bardzo charakterystyczny zestaw zmian stylistycznych, nie zapominając także o osiągach dwumiejscowego Audi.
Audi R8 Spyder z jednostką V10 napędzane jest silnikiem zapożyczonym z Lamborghini Gallardo. Swoją drogą to doskonała alternatywa dla włoskiego superauta: Audi z centralnie umieszczoną jednostką o pojemności 5,2 l generującą 525 KM i 530 Nm momentu obrotowego.
Specjaliści z PPI Speed Design GmbH twierdzą, że to zbyt mało. Z tego też względu zmodyfikowali ustawienia komputera sterującego pracą silnika i wymienili układ wydechowy, dzięki czemu udało się uzyskać 625 KM oraz 565 Nm momentu obrotowego. W efekcie auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 s oraz rozpędza się do prędkości 335 km/h.
To jednak nie wszystko. Na podstawie badań w tunelu aerodynamicznym firma PPI opracowała własny, radykalnie wyglądający zestaw spojlerów do auta. Warto zwrócić uwagę na drzwi, które wykonane zostały z połączenia aluminium i włókna węglowego. Podobne materiały wykorzystano do budowy lusterek.
We wnętrzu znajdują się: podgrzewane i wentylowane fotele, zmienione koło kierownicy oraz mnóstwo wstawek ozdobnych z włókna węglowego. Audi R8 Spyder V10 w wydaniu PPI prezentuje się wyśmienicie, a już wkrótce firma pokaże podobny pakiet do wersji z silnikiem V8.
Źródło: WCF