MG ZS Hybrid+ jest większe, ładniejsze i ma mocną hybrydę. Będzie hit?
MG niedawno zaprezentowało mocno odświeżonego SUV-a HS. Teraz przyszedł czas na jego mniejszy odpowiednik ZS, który poza nową twarzą zyskał również bardzo atrakcyjny napęd.
29.08.2024 08:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
MG zdecydowanie dąży do ujednolicenia języka stylistycznego swoich modeli. ZS zyskał bowiem bardzo podobne reflektory i ten sam wąski grill co HS. Auto może się podobać, a po liftingu ma zdecydowanie lepsze proporcje. W kwestii wymiarów jest natomiast klasowym średniakiem.
Nowy ZS mierzy bowiem 4430 mm długości, a rozstaw osi wynosi 2610 mm. Nieźle wypada też bagażnik, który zmieści 443 litry ładunku, co w połączeniu z przestronnym wnętrzem ma sprawić, że ZS dobrze sprawdzi się w roli auta rodzinnego.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zresztą wnętrze ma więcej zalet - wśród nich liczne schowki i dość tradycyjny wygląd. Owszem, zegary i multimedia są w pełni cyfrowe, lecz mimo to to nie brakuje fizycznych przycisków. Wyposażenie też raczej nie rozczaruje.
Już w standardzie mamy dostać m.in. system kamer 360 stopni, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, pakiet systemów wsparcia czy łączność Apple CarPlay/Android Auto. Najwięcej dzieje się jednak pod maską.
ZS w końcu doczekał się bowiem hybrydowego napędu. To zestaw znany już z modelu MG3 stanowiacy połączenie benzynowej jednostki 1.5 z dodatkowym silnikiem elektrycznym. łączna moc to 195 KM. MG obiecuje sprint do setki w czasie 8,7 sekundy i średnie spalanie na poziomie 5 litrów na 100 km.
Pełną specyfikację i ceny powinniśmy poznać niebawem. Bardzo możliwe, że będzie to jeden z najtańszych hybrydowych SUV-ów na rynku.