Kontrowersyjne Mini Clubman S od Schmidt Revolution

Schmidt Revolution zaprezentowało swoją nieco kontrowersyjną propozycję pakietu dedykowanego Mini Clubman.

Mini Clubman S Schmidt Revolution
Mini Clubman S Schmidt Revolution
Rafał Warecki

29.12.2010 | aktual.: 07.10.2022 17:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nadwozie projektu StreetWorker zostało pokryte niebieską, matową folią. Niektóre elementy, takie jak nadkola, dach, obwódki reflektorów, dolne owiewki zderzaków czy część błotników, wyróżniają się czarnym kolorem. W mocno wyeksponowanych nadkolach znalazły się 18-calowe obręcze Cirrus z ogumieniem Continental 215/35 R18. Aby samochód przykuwał wzrok, seryjne zawieszenie zastąpiono pneumatycznym firmy Streetec. Pozwala ono obniżyć auto w zakresie od 40 do 60 mm.

Mini Clubman S Schmidt Revolution
Mini Clubman S Schmidt Revolution

Pod maską wzbudzającego wątpliwości Mini znalazła się turbodoładowana jednostka benzynowa o pojemności 1,6 litra, znana z odmiany S. Standardowy motor charakteryzuje się mocą 184 KM. Dzięki zmianom w centralnej jednostce sterującej silnik ten jest w stanie dostarczyć do 200 KM.[block position="inside"]8378[/block]

Źródło: WorldCarFans

Źródło artykułu:WP Autokult
tuningBMWMini
Komentarze (0)