Irracjonalna strategia amerykańskiego oddziału Volvo
Amerykański oddział Volvo wprowadza paradoksalny plan. Specjaliści od marketingu zamierzają zwiększyć sprzedaż samochodów na tamtejszym rynku. W jaki sposób?
31.01.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Amerykański oddział Volvo wprowadza paradoksalny plan. Specjaliści od marketingu zamierzają zwiększyć sprzedaż samochodów na tamtejszym rynku. W jaki sposób?
Wycofując ze sprzedaży kilka modeli. Dotychczas z salonów zniknęło rodzinne kombi V70, teraz przyszła pora na nieco mniejszego brata V50. Jak twierdzi prezes amerykańskiego oddziału Doug Speck o wiele łatwiej jest dobrze wypromować mniejszą ilość dostępnych modeli, co w konsekwencji zwiększy sprzedaż firmy i poprawi jej wizerunek.
Koncern Geely Automobile zamierza ograniczyć paletę dostępnych w USA wozów do sześciu. Jak już wiadomo z oferty nie znikną na pewno takie auta jak XC60, S60 czy XC90. Obecnie najbliższe wycofania jest XC70. Jak myślicie, które z aut będzie następne? Miejski C30, a może kabriolet oznaczony symbolem C70? Oby takie działanie wzmocniło, a nie osłabiło pozycję Volvo na amerykańskim rynku, bo przecież rodzinne kombi od zawsze było symbolem tej marki.
Źródło: WorldCarFans