Ile na starcie ma kosztować Peugeot RC‑Z?
Peugeot RC-Z to niesłychanie udany samochód. Dawno już nie widziałem auta ze znakiem lwa na masce, które wywołałoby u mnie tak pozytywne odczucia. Nie dość, że jego wygląd zewnętrzny jest niesamowity, to także w środku sprawia wrażenie przyjemnego w dotyku i spełniającego wymagania nawet osób bardzo kapryśnych. Jedyne co mnie martwi to dostępna gama silników. Najmocniejsza wersja ma posiadać 200KM.
14.09.2009 | aktual.: 18.04.2023 11:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dziś poznaliśmy ceny Peugeota RC-Z. Wyjściowo, za tak zgrabne coupe, trzeba będzie zapłacić 19.900 funtów.
Peugeot RC-Z to niesłychanie udany samochód. Dawno już nie widziałem auta ze znakiem lwa na masce, które wywołałoby u mnie tak pozytywne odczucia. Nie dość, że jego wygląd zewnętrzny jest niesamowity, to także w środku sprawia wrażenie przyjemnego w dotyku i spełniającego wymagania nawet osób bardzo kapryśnych. Jedyne co mnie martwi to dostępna gama silników. Najmocniejsza wersja ma posiadać 200KM.
Dziś poznaliśmy ceny Peugeota RC-Z. Wyjściowo, za tak zgrabne coupe, trzeba będzie zapłacić 19.900 funtów.
Za tę cenę otrzymamy wersję podstawową z silnikiem 1,6-litra o mocy 156KM.
Opcja podstawowa | |
1,6 THP 156 manualna | 19.900₤ |
1,6 THP 156 automat | 21.000₤ |
2,0 HDi 163 manualna | 21.700₤ |
Opcja rozszerzona | |
1,6 THP 156 manualna | 22.200₤ |
1,6 THP 156 automat | 23.300₤ |
1,6 THP 200 manualna | 24.500₤ |
2,0 HDi 163 manualna | 24.000₤ |
RC-Z będzie oferowany w dwóch różnych wersjach wyposażenia. Model podstawowy wyposażono w 18-calowe felgi aluminiowe, sportowe przednie fotele, automatyczną klimatyzację dwustrefową, składane tylne fotele, tylny asystent parkowania, alarm i immobilizer, cztery poduszki powietrzne, ESP, EBFD, EBA, ABS, aktywny tylny spojler i podwójny, sportowy wydech.
Opcja rozszerzona dodatkowo zawiera skórzaną tapicerkę, elektrycznie podgrzewane przednie fotele, przedni asystent parkowania, automatycznie obracające się przednie lusterka (w momencie cofania), automatyczne światła, automatyczne wycieraczki przedniej szyby, 19-calowe felgi aluminiowe i dodatkowe oświetlenie wnętrza pojazdu.
Czy można więc powiedzieć, że Peugeot RC-Z kosztuje drogo? No cóż, największy rywal opisywanego modelu, Audi TT, z jednostką produkującą 200KM kosztuje ok. 25.480 funtów, podczas gdy za RC-Z z silnikiem 200KM trzeba będzie zapłacić o 980 funtów mniej. Różnica nie jest więc spora. Wybór należy do Was.
Źródło: carscoop