Auto się serwisuje, a ty odpoczywasz. BMW wie, jak to połączyć

Powiedzmy sobie szczerze. Nie lubimy odstawiać swojego auta do serwisu. Czas tam spędzony wolelibyśmy wykorzystać inaczej – chociażby wypić kawę ze znajomym lub zrelaksować się czytając książkę. BMW wprowadziło więc nową mobilną usługę Door to Door, która łączy w sobie dwie, wydawałoby się różne potrzeby. Z jednej strony dba o stan auta, z drugiej o dobre samopoczucie jego właściciela.

Auto się serwisuje, a ty odpoczywasz. BMW wie, jak to połączyć
Źródło zdjęć: © materiał partnera
Platforma Autokult

15.04.2021 | aktual.: 14.03.2023 16:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kochamy swoje auta. Niestety nawet najlepsze wymaga czasem wizyty w serwisie. No i wtedy zaczynają się schody – a to nie mamy czasu, a to pandemia, a to korki na ulicach.

Jak wynika z badania "AUTOwybory Polaków" z 2016 roku, przeprowadzonego na zlecenie Exact Systems SA przez instytut Millward Brown, najbardziej nie cierpimy czterech rzeczy związanych z posiadaniem samochodu – formalności podczas zakupu lub sprzedaży, płatności za ubezpieczenie, przechowywania i wymiany opon oraz okresowych przeglądów i napraw.

Dobra wiadomość jest taka, że na ostatnią „przypadłość” kierowców niemiecki koncern samochodowy BMW znalazł rozwiązanie – BMW Service na wyciągnięcie ręki.

BMW Service. Door to door.

Spod drzwi i pod drzwi

Na czym polega usługa? Najprościej rzecz ujmując – na wykonaniu okresowego przeglądu lub naprawy gwarancyjnej bez potrzeby osobistej wizyty w serwisie. Wystarczy zadzwonić, umówić się przez stronę internetową lub aplikację BMW Connected, wybrać termin i podać miejsce, gdzie stoi samochód. Może to być nasz dom czy nawet parking przed biurem. To właśnie stamtąd nasz samochód odbierze kurier lub laweta. Oczywiście, po wykonaniu usługi – samochód wróci w to samo miejsce.

Co jednak w sytuacji, gdy przegląd lub naprawa potrwa kilka dni? Na to też BMW znalazło rozwiązanie. Przygotuje auto zastępcze, po które właściciel naprawianego samochodu też nie musi się fatygować osobiście.

Jeśli mówimy o kosztach tej usługi – trzeba przyznać, że nie drenuje kieszeni. Średnia cena za przewiezienie auta na lawecie w obie strony to wydatek ok. 200 zł netto (odległość do 100 km z miejsca zabrania auta do serwisu). Za dostarczenie auta przez usługę „osobisty kierowca” to ok. 100 zł w obie strony. Koszt auta zastępczego – od 250 zł za dobę.

Nie ma cię w serwisie, ale tak jakbyś był

Zastanawiasz się, jak będąc w domu, omówisz z doradcą zakres planowanych prac. Gdy do auta zajrzy specjalista, wówczas przygotuje filmik, którzy przesyła do klienta za pośrednictwem aplikacji BMW Smart Video Communication.

Wyjaśni w nim, co szwankuje pod maską, co wymaga naprawy. Nie poskąpi także różnego rodzaju pomiarów zużycia elementów z wyjaśnieniem – czy, na jakie i za ile można je wymienić.

Nie wychodząc z domu, a nawet z łóżka podejmujesz więc decyzję dotyczącą zakresu prac serwisowych i zatwierdzasz lub nie załączoną wycenę naprawy.

Ani przez chwilę nie tracisz kontroli nad swoim samochodem. To idealna propozycja dla osób lubiących działania szybkie, sprawne i bez zbędnych formalności.

Bezpiecznie w czasach mało bezpiecznych

Wysyłając samochód do serwisu za pośrednictwem usługi BMW Service Door to Door, twoim zadaniem jest tylko obejrzenie wideo i zatwierdzenie napraw, a potem – oczekiwanie na auto przy filiżance kawy.

Czyż nie jest to cudowne rozwiązanie dla zapracowanych, narzekających na brak czasu, niecierpiących korków czy marzących o chwili relaksu? I co najważniejsze – bezpieczne. Nie musimy kontaktować się z innymi osobami, dezynfekować dłoni oraz zastanawiać się – czy ktoś, kogo spotykamy, nie jest potencjalnym nosicielem wirusa.

Miło jest wiedzieć, że BMW myśli nie tylko o serwisie samochodów, ale także o ich właścicielach.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (5)