Audi R8 e‑tron - niespełnione elektryczne marzenie [galeria]

W połowie zeszłego roku Audi chwaliło się specyfikacją elektrycznego R8 e-tron oraz rekordowym czasem okrążenia osiągniętym przez auto na Północnej Pętli toru Nürburgring. Mimo że prace nad samochodem szły w dobrą stronę, w styczniu tego roku projekt nieoficjalnie zawieszono. Teraz w rozmowie z Autocar Audi oficjalnie potwierdziło tę informację. R8 e-tron nie trafi do produkcji przez zbyt słabą i kosztowną baterię, która według producenta zapewniałaby zbyt mały zasięg (prognozowano 215 km) i wymagała długiego ładowania. Dziesięć egzemplarzy auta, które wyprodukowano, posłuży Audi do dalszych testów napędu elektrycznego. Zapraszam do obejrzenia zdjęć samochodu.

Audi R8 e-tron - niespełnione elektryczne marzenie [galeria]
Piotr Ślusarczyk

29.05.2013 | aktual.: 29.05.2013 09:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Audi R8 e-tron-41
Audi R8 e-tron-41
Audi R8 e-tron-1
Audi R8 e-tron-1
Audi R8 e-tron-2
Audi R8 e-tron-2
Audi R8 e-tron-3
Audi R8 e-tron-3
Audi R8 e-tron-4
Audi R8 e-tron-4
Audi R8 e-tron-5
Audi R8 e-tron-5
Audi R8 e-tron-6
Audi R8 e-tron-6
Audi R8 e-tron-7
Audi R8 e-tron-7
Audi R8 e-tron-8
Audi R8 e-tron-8
Audi R8 e-tron-9
Audi R8 e-tron-9
Audi R8 e-tron-10
Audi R8 e-tron-10
Audi R8 e-tron-11
Audi R8 e-tron-11
Audi R8 e-tron-12
Audi R8 e-tron-12
Audi R8 e-tron-13
Audi R8 e-tron-13
Audi R8 e-tron-14
Audi R8 e-tron-14
Audi R8 e-tron-15
Audi R8 e-tron-15
Audi R8 e-tron-22
Audi R8 e-tron-22
Audi R8 e-tron-16
Audi R8 e-tron-16
Audi R8 e-tron-17
Audi R8 e-tron-17
Audi R8 e-tron-18
Audi R8 e-tron-18
Audi R8 e-tron-19
Audi R8 e-tron-19
Audi R8 e-tron-20
Audi R8 e-tron-20
Audi R8 e-tron-21
Audi R8 e-tron-21
Audi R8 e-tron-23
Audi R8 e-tron-23
Audi R8 e-tron-24
Audi R8 e-tron-24
Audi R8 e-tron-25
Audi R8 e-tron-25
Audi R8 e-tron-26
Audi R8 e-tron-26
Audi R8 e-tron-27
Audi R8 e-tron-27
Audi R8 e-tron-28
Audi R8 e-tron-28
Audi R8 e-tron-29
Audi R8 e-tron-29
Audi R8 e-tron-30
Audi R8 e-tron-30
Audi R8 e-tron-31
Audi R8 e-tron-31
Audi R8 e-tron-32
Audi R8 e-tron-32
Audi R8 e-tron-33
Audi R8 e-tron-33
Audi R8 e-tron-34
Audi R8 e-tron-34
Audi R8 e-tron-35
Audi R8 e-tron-35
Audi R8 e-tron-36
Audi R8 e-tron-36
Audi R8 e-tron-37
Audi R8 e-tron-37
Audi R8 e-tron-38
Audi R8 e-tron-38
Audi R8 e-tron-39
Audi R8 e-tron-39
Audi R8 e-tron-40
Audi R8 e-tron-40
Audi R8 e-tron-42
Audi R8 e-tron-42
Audi R8 e-tron-43
Audi R8 e-tron-43
Audi R8 e-tron-44
Audi R8 e-tron-44
Audi R8 e-tron-45
Audi R8 e-tron-45
Audi R8 e-tron-46
Audi R8 e-tron-46
Audi R8 e-tron-47
Audi R8 e-tron-47
Audi R8 e-tron-48
Audi R8 e-tron-48
Audi R8 e-tron-49
Audi R8 e-tron-49
Audi R8 e-tron-50
Audi R8 e-tron-50
Audi R8 e-tron-51
Audi R8 e-tron-51
Audi R8 e-tron-52
Audi R8 e-tron-52
Audi R8 e-tron-53
Audi R8 e-tron-53
Audi R8 e-tron-54
Audi R8 e-tron-54
Audi R8 e-tron-55
Audi R8 e-tron-55
Audi R8 e-tron-56
Audi R8 e-tron-56
Audi R8 e-tron-57
Audi R8 e-tron-57
Audi R8 e-tron-58
Audi R8 e-tron-58
Audi R8 e-tron-59
Audi R8 e-tron-59
Audi R8 e-tron-60
Audi R8 e-tron-60
Audi R8 e-tron-61
Audi R8 e-tron-61
Audi R8 e-tron-62
Audi R8 e-tron-62
Audi R8 e-tron-63
Audi R8 e-tron-63
Audi R8 e-tron-64
Audi R8 e-tron-64
Audi R8 e-tron-65
Audi R8 e-tron-65
Audi R8 e-tron-66
Audi R8 e-tron-66
Audi R8 e-tron-67
Audi R8 e-tron-67
Audi R8 e-tron-68
Audi R8 e-tron-68
Audi R8 e-tron-69
Audi R8 e-tron-69
Audi R8 e-tron-70
Audi R8 e-tron-70
Audi R8 e-tron-71
Audi R8 e-tron-71
Audi R8 e-tron-72
Audi R8 e-tron-72
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)