Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI – solidnie poukładany typ
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Volkswagen ma w swojej gamie modelowej wszystko poukładane i jest ostatnią marką popularną, w której klienci mają wybór silników w modelach, które lubią. Tak samo poukładany jest nowy Tiguan, który najbardziej interesujący wydaje się być w wersji z silnikiem Diesla i napędem na cztery koła.
Trzy wersje benzynowe z mocami od 131 do 265 KM, dwie hybrydowe i dwa diesle. Czy w 2024 roku można sobie życzyć lepszej gamy napędowej kompaktowego SUV-a? Nawet do niedawna ostatnia ostoja normalności w tej kwestii, czyli Ford, zrezygnował już z diesli w Kudze.
Hyundai i Kia od dawna ich nie mają, Mazda również, Toyota, Suzuki, Renault i cały Stellantis, który poza hybrydami plug-in w ogólnie nie ma sensownego silnika. Pomijam marki Grupy Volkswagena, bo mają te same napędy co Tiguan.
Zapoznaj się z pełną treścią przy użyciu darmowego konta
Zaloguj się teraz z 1login, aby uzyskać pełen dostęp do naszych artykułów, ekskluzywnych treści i spersonalizowanych rekomendacji.