Naprawił logo Jaguara. Internauci zachwyceni
Nowe logo i kampania promocyjna Jaguara wywołały w ostatnich dniach spore kontrowersje. Mówiąc delikatnie, zmiany nie przypadły do gustu opinii publicznej. Jeden z niezależnych grafików wziął więc sprawy w swoje ręce i zaproponował alternatywne logo.
25.11.2024 | aktual.: 25.11.2024 12:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kilka dni temu Jaguar ogłosił, że całkowicie odcina się od dotychczasowego dziedzictwa. Marka rozpoczyna nowy rozdział pod znakiem nowoczesności i elektromobilności. Decyzji towarzyszyła prezentacja nowego logo, które nie wszystkim przypadło do gustu.
Zobacz także
Na odzew internautów nie trzeba było długo czekać. Większość komentarzy w mediach społecznościowych Jagura była zdecydowanie krytyczna, co sprawiło, że jeden z niezależnych grafików wziął sprawy w swoje ręce.
Allan Peters stworzył alternatywne logo, które łączy nowoczesność z dziedzictwem marki. To bardziej ewolucja zamiast rewolucji. Trzeba przyznać, że propozycja Petersa może się podobać. Zresztą, zobaczcie sami:
Zarówno "kot", jak i font, którym wykonano napis, są zupełnie nowe, a jednocześnie wyglądają na tyle znajomo, że trudno pomylić je z inną marką. W przeciwieństwie do łagodnych kształtów zaproponowanych przez Jaguara, mają "pazur", z którego marka słynęła przez lata. Cóż, szkoda, że to nic więcej, jak alternatywna wizja, która nigdy nie doczeka się realizacji.