Skąd taki nacisk na elektryki? Szef Citroëna wyjaśnia sytuację rynkową
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jaki jest pomysł na Citroëna? Dlaczego taki nacisk kładzie się na elektryczne napędy i czy dziś nie da się zrobić taniego auta do miasta? Na te pytania odpowiada szef francuskiej marki, Thierry Koskas.
Thierry Koskas steruje Citroënem od marca 2023 roku i powoli zmierza w kierunku przejęcia nawet pięciu proc. europejskiego rynku. Jednym z kluczowych elementów jest Polska. W rozmowie z dyrektorem nie mogłem jednak nie zauważyć, że Citroën przez ostatnie lata stracił pomysł na siebie. Tym bardziej że sam Koskas podczas premiery nowego C3 mówił: Citroën po latach spadków jest na drodze do powrotu do zdrowia. Co miał na myśli?
- Nie ma jednej przyczyny i nie zamierzam wskazywać tutaj winnych, ale mieliśmy linię produktów, która stała się nieco przestarzała. Jestem zadowolony, i mam trochę szczęścia, że kieruję firmą w momencie kiedy odnawiamy nasze auta. Mamy dobre podstawy, by sądzić, że Citroën znów będzie rosnąć i zgarnie większą część rynku – stwierdza wprost dyrektor.
Zapoznaj się z pełną treścią przy użyciu darmowego konta
Zaloguj się teraz z 1login, aby uzyskać pełen dostęp do naszych artykułów, ekskluzywnych treści i spersonalizowanych rekomendacji.