Nowa Škoda Fabia w wyjątkowym show na żywo

Nowa Škoda Fabia w wyjątkowym show na żywo

Mateusz Żuchowski
5 października 2018

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Škoda Fabia, jeden z najpopularniejszych samochodów na polskim rynku, właśnie debiutuje w nowej odsłonie . Z tej okazji w sobotę 6 października byliśmy świadkami wyjątkowego przedsięwzięcia: reklamy realizowanej na żywo, w której główne role odegrał debiutujący model i popularna piosenkarka - Bovska.

Na początek małe wprowadzenie: młode pokolenie nie porozumiewa się już za pomocą sms-ów czy nawet internetowych komunikatorów, ale krótkich klipów i przekazów na żywo, które udostępnia się na portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Generacja ta nie ogląda też telewizji - dlatego konstruując dla niej przekazy reklamowe trzeba mówić nie tylko jej językiem, ale komunikować się z nią odpowiednimi kanałami.

Dlatego też Škoda wyszła w Polsce z bardzo ciekawą inicjatywą. Jako pierwsza w historii polskich mediów zaprezentowała reklamę swojego produktu – nowej odsłony popularnego modelu Fabia – w formie minutowego klipu na żywo. Realizowane na oczach widzów przedstawienie było transmitowane na antenie telewizji, w mediach społecznościowych oraz na portalach internetowych, w tym na wp.pl.

Zapowiedź ŠKODA Fabia

W piątek nie było jeszcze wiadomo czego spodziewać się po tej jedynej w swoim rodzaju produkcji? Twórcy nie odsłaniali wszystkich kart do samego końca, byliśmy jednak pewni, że będzie to przedsięwzięcie o ogromnym rozmachu. Trwający sześćdziesiąt sekund film powstawał w największej hali zdjęciowej w Polsce z użyciem ruchomej scenografii.

W przejmującej choreografii ukazały się premierowe samochody marki Škoda oraz grający na żywo zespół. Jedna z najpopularniejszych wokalistek młodego pokolenia, znana z takich hitów jak „Kaktus” czy „Póki Czas” piosenkarka Bovska, wykonała cover utworu „You Got It” Roya Orbisona.

Emocjonujący i dynamiczny efekt przyniosło widzom (oraz szczególnie duże wyzwanie twórcom…) wykonanie całego filmu jednym, ciągłym ujęciem kamery, która podążała za akcją na specjalnych wózkach. Za realizację tego, być może największego wyzwania w historii polskiej reklamy, odpowiadał znany ze stworzenia między innymi „Ucha Prezesa” reżyser Tadeusz Śliwa.

Magda "Bovska" Wacławek
Magda "Bovska" Wacławek© Materiały Prasowe

Innowacyjna reklama od innowacyjnej marki

Należy pamiętać, że Škoda jest nie tylko liderem polskiego rynku pod względem sprzedaży, ale też jednym z wiodących innowatorów przemysłu samochodowego. Świadczą o tym choćby nowoczesne udogodnienia, jakimi już dysponują klienci tej marki, takie jak rozbudowany system Škoda Connect i szeroki wachlarz dedykowanych aplikacji mobilnych.

Škoda Fabia w nowej odsłonie to miejski model będący od wielu lat jednym z najchętniej wybieranych samochodów na polskim rynku. Stawia kolejny krok na drodze ku jeszcze wyższemu poziomowi komfortu i bezpieczeństwa, które uzyskuje dzięki najnowocześniejszym technologiom.

Występujące w nowej odsłonie innowacje docenią w końcu wszyscy, bez względu na swój stopień zaznajomienia ze współczesnymi trendami. Nowa Škoda Fabia standardowo posiada wiele udogodnień znanych do tej pory tylko z wyższych klas motoryzacji.

Nowa Fabia zjeżdża z linii produkcyjnej w Mladá Boleslav
Nowa Fabia zjeżdża z linii produkcyjnej w Mladá Boleslav© Materiały Prasowe Škoda

W każdym egzemplarzu tego miejskiego modelu znajdziemy między innymi światła do jazdy dziennej LED, system wspomagania ruszania pod górę Hill Hold Control oraz funkcję automatycznego włączania świateł mijania po zmierzchu Easy Light Assist.

Nowa Škoda Fabia to również wyjątkowe przedsięwzięcie powstające w ramach kampanii zatytułowanej „Teraz możesz wszystko”. Co się kryje pod tym hasłem? Zobaczcie sami. Tylko uwaga! Właściwy film zaczyna się w 19 minucie):

Nowa Bovska FABIA live

Artykuł powstał we współpracy z marką Škoda

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (4)