Moje 760 km na Nordschleife – cz.2 – maszyna
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W lipcu sprawdziłem dla was nowe Porsche 911 na torze Ascari. Hybrydowa odmiana GTS okazała się perfekcyjną kontynuacją tego, czym była ta wersja wcześniej – złotym środkiem auta sportowego. Miesiąc później Porsche złożyło mi propozycję nie do odrzucenia, by ponownie zasiąść za sterami poliftowej 911. Tym razem jednak tor miał być znacznie większym wyzwaniem.
Lotnisko we Frankfurcie w 2023 roku obsłużyło blisko 60 mln pasażerów. Przed terminalem 1 strumień ludzi przelewa się we wszystkie strony w poszukiwaniu taksówek i samochodów osób, które przyjechały tu odebrać swoich bliskich. W tej szaro-biało-czarnej masie aut wiem, że szukam tego najszybszego – czerwonego.
W końcu wypatruję 911 Carrerę 4 GTS z napędem T-Hybrid o znajomo wyglądających numerach. Dokładnie tym samochodem (między innymi) jeździłem miesiąc temu po Ascari – hiszpańskim torze mierzącym 5,5 km, składającym się z 26 zakrętów.
Zapoznaj się z pełną treścią przy użyciu darmowego konta
Zaloguj się teraz z 1login, aby uzyskać pełen dostęp do naszych artykułów, ekskluzywnych treści i spersonalizowanych rekomendacji.